Ik kan plots niet meer aanmelden op Toledo. Wat nu?

Terug

Is jouw ISP in orde?

Werd je ISP niet ingevuld en goedgekeurd voor 15/10/2017 dan verlies je de toegang tot Toledo.

Oplossing

  • Studenten in Brussel nemen contact op met de studentenadministratie
  • Studenten in Gent, Aalst of Sint-Niklaas contacteren hun trajectbegeleider

Is jouw betaling in orde?

Een openstaand saldo in het administratieve systeem kan er voor zorgen dat je geen toegang meer krijgt tot de IT-faciliteiten, waaronder Toledo.

Oplossing

  • Om te weten of je nog een openstaand saldo hebt, controleer je jouw e-mail en post.
    • Je ontvangt een eerste waarschuwing per e-mail en een tweede waarschuwing per e-mail en post.
  • Nadat we je betaling ontvangen hebben, wordt je account gedeblokkeerd.
    • Dit kan soms wel nog een week duren. Om je sneller te laten deblokkeren, ga je met jouw bewijs van betaling langs bij de studentenadministratie.
  • Bij vragen of vergissingen kan je contact opnemen met de studentenadministratie van jouw campus.

Ondersteuning

  • Je hebt 24 uur gewacht
  • Je hebt een goedgekeurd ISP en geen openstaand saldo
  • Maar je kan nog steeds niet aanmelden op Toledo?
  • Stuur dan een bericht naar ict-servicedesk@odisee.be om dit te laten weten.